dropdeaddiva.blogg.se

Min resa mot ett starkare och bättre liv

Vill ha - träningskläder

Publicerad 2015-03-07 21:12:00 i Allmänt, Träning och hälsa,

Denna dagen kan inte ta slut fort nog!
Det har varit en väldigt dryg och tråkig dag idag och jag känner mig sjukt oproduktiv.Har inte gjort något vettigt på hela dagen, inte ens orkat ta mig till gymmet. Är faktiskt besviken på mig själv.. Men imorgon får det bli nya tag.
Min lördagskväll kommer bestå av att småkolla på Melodifestivalen, prata i telefon med världens bästa Josse som jag inte träffat på evigheter och äta choklad. Tjejigt värre huh? 
 Har precis suttit och spanat på lite nya snygga träningskläder på internet, känner att det hade varit suveränt med en ny outfit på gymmet så att man känner sig lite mer motiverad. Och man kan ju aldrig få för mycket träningskläder i garderoben! Hittade dessa byxorna och linnet på Freddystore.se, finns i lite olika färger men fastnade för de svarta/gråa då det är lätt att matcha med andra färger. Det som är så bra med dessa byxorna är att de har en speciell shaping effekt som lyfter och formar rumpan, rumpan ser amazing ut i dem! De finns även som vanliga byxor och jeans och nu även som shorts, jag äger två par av de vanliga byxorna som jag använder väldigt ofta. Använder aldrig vanliga jeans längre ;)
Och de grymt snygga Nike skorna hittade jag på Intersport, älskar färgen och det är dessutom webbrea på dem nu!
 
 WR.UP Sport 7/8
Nike Wmns Free 5.0 Tr Fit 4 Prt fitnessko
Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2015-03-07 21:29:21

Det e viktigt med snygga träningsklä'der!:D

Svar: Man måste ju känna sig snygg på gymmet! :D
Jenni Ekberg

Postat av: Selena

Publicerad 2015-03-07 21:44:24

Asså vilka supersnygga tränings kläder 💖 kika gärna in min blogg om du får tid över theselenagomez.blogg.se 💖 💖

Postat av: Pauline

Publicerad 2015-03-08 08:13:17

der finns ju så himla mycket snygga träningskläder :)

Svar: Ja eller hur :)Så mycket fint, så lite pengar! haha
Jenni Ekberg

Postat av: Sofi

Publicerad 2015-03-08 10:09:55

SNygga skor!

Svar: Eller hur! :) Vill ha
Jenni Ekberg

Postat av: Hanna

Publicerad 2015-03-08 10:57:36

Ibland (ofta i mitt huvud ;)) är det okej att ha dagar då man inte gör ett skit, tror man behöver det =) & jag älskar skorna! Sjukt snygga =D

Svar: Haha men ibland blir det för ofta! :)
Eller hur.. vill ha dem!
Jenni Ekberg

Postat av: Gina

Publicerad 2015-03-08 11:33:37

snygga :D

Postat av: Skogsraah ☾

Publicerad 2015-03-08 13:55:08

sv: Tack för tips! Ska spana in :)

Postat av: Elin karlsson

Publicerad 2015-03-08 14:21:16

Skon är så snygg, speciellt färgen!! :)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-03-08 17:35:51

Riktigt snygga skor! Gillar byxorna också, jag måste uppdatera med ett par nya byxor, kanske tar dessa :)

Svar: Synd att de är så dyra dock :/
Jenni Ekberg

Postat av: Agnes Olofsson

Publicerad 2015-03-08 18:38:33

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Jenni Ekberg

Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Publicerad 2015-03-09 13:02:28

Snygga skor! :D

Postat av: Jessica

Publicerad 2015-03-09 23:35:34

Med fina träningskläder så är det alltid lite lättare att dra till gymmet! Skorna var ju supersnygga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenni Ekberg

Jag är en 21 årig tjej som bor i Helsingborg med min fästman och vår kanin Hope. Jag älskar träning och jag kämpar för en bättre livsstil och en snyggare kropp!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela