dropdeaddiva.blogg.se

Min resa mot ett starkare och bättre liv

Legday

Publicerad 2015-03-05 20:06:00 i Mat och recept, Träning och hälsa,

God kväll alla!
Sitter i soffan med min kära fästman och degar efter en riktigt god och lyckad middag, provade på något nytt idag för en gångs skull. En klassisk men ack så god soppa med köttfärs och potatis, fettsnålt och mättande.
Receptet har ni här: http://www.icakuriren.se/mat-dryck/recept/k%C3%B6ttf%C3%A4rssoppa-med-potatis/
Det blev bara ett snabbt träningspass på gymmet idag, har varit förkyld hela veckan och känner mig allmänt ur form. Andra gången på en månad som jag varit sjuk.. Längtar tills jag kan ta tag i träningen ordentligt igen och kötta ordentligt!
Lyckades i alla fall köra ett hyfsat effektivt benpass (y) Prioriterade som vanligt rumpan. Grow booty grow! Tycker att mina ben bara blir biffigare och biffigare, har väldigt lätt för att bygga muskler på den delen av kroppen har jag upptäckt. Mina quads börjar dock bli lite väl stora för min smak..

 
Nu ska jag fixa mig en kopp te och glo på tv!
Natti natti

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13757345/?claim=pcydc282qut">Follow my blog with Bloglovin</a>

Kommentarer

Postat av: Siri |Diabitfit|

Publicerad 2015-03-06 13:45:17

Tycker du har supersnygga ben :D

Svar: Åh tack! :D
Jenni Ekberg

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-03-07 13:56:55

Sv: Ja verkligen ^^ Funderade på att köpa de med rosa kruka jag med också faktiskt först men bestämde mig tillslut för de vita.
Kram<3

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-03-07 15:11:03

Åh samma för mig. Var förkyld i 2 veckor och när jag äntligen började bli frisk så åkte jag på en ny förkylning -.-

Svar: Krya på dig! :)
Jenni Ekberg

Postat av: Angelica

Publicerad 2015-03-07 19:59:04

Wow, vilka snygga ben du har!!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Jenni Ekberg

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-03-07 21:10:52

Sv: Tack!! :)
Kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenni Ekberg

Jag är en 21 årig tjej som bor i Helsingborg med min fästman och vår kanin Hope. Jag älskar träning och jag kämpar för en bättre livsstil och en snyggare kropp!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela