dropdeaddiva.blogg.se

Min resa mot ett starkare och bättre liv

Dagsformen

Publicerad 2015-03-10 14:13:00 i Träning och hälsa,

Hej kära läsare! Hoppas ni har haft en bra dag so far :) 
Idag har jag tränat mage så tänkte passa på att lägga upp en bild på dagsformen. Absen börjar synas lite mer och magen känns riktigt fast och fin. Bilden blev lite väl ljus så man ser inte så tydligt men tro mig, de finns där!
Var duktig idag igen och gick till gymmet, ska nog göra det till en vana så länge det inte regnar och stormar. Kommer blir extra härligt sen när det är sommar och shortsväder. 
Som uppvärmning på gymmet körde jag 15 minuters intensiv crosstrainer och blev rejält svettig innan jag körde igång med magträningen, idag blev det bland annat cable crunches, leg raises och sit-ups. Det var faktiskt första gången jag gjorde cable crunches så det var kul att prova på och jag kommer fortsätta med det framöver. Behöver lite variation när det gäller magövningarna känner jag, har lite dålig fantasi där..
Imorgon blir det en välbehövlig vilodag så att kroppen får återhämta sig lite innan gympan på torsdag, kommer behöva all energi jag kan få för att orka en hel timme konditionsträning.
 
Ha en fortsatt bra dag!
Puss på er

Kommentarer

Postat av: AW - Fotograf

Publicerad 2015-03-10 15:13:13

Tackar tackar :) Hon heter Buffy :)

Postat av: Madeleine Sundh

Publicerad 2015-03-10 19:55:55

Vilken fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket!
Jenni Ekberg

Postat av: Linn

Publicerad 2015-03-10 21:46:05

Tack! :)

Postat av: Linn Bank

Publicerad 2015-03-11 21:26:51

Sv: Märket Sephora är inte speciellt dyrt precis som kicks egna märke. Men sedan har Sephora precis som kicks lite andra mer exklusivare märken som kostar lite över budgetpriserna! Men jag tycker att det är helt klart värt för deras märken är riktigt bra och skiljer sig från de märken som kicks säljer!

Postat av: Terese

Publicerad 2015-03-14 14:37:40

Jätte fin blogg å snacka om att ha en snygg kropp.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenni Ekberg

Jag är en 21 årig tjej som bor i Helsingborg med min fästman och vår kanin Hope. Jag älskar träning och jag kämpar för en bättre livsstil och en snyggare kropp!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela